بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


ترديد امير قلعه نوعي در خط حمله استقلال

اميرقلعه نوعي در خط حمله استقلال با شرايط خاصي روبرو شده است، وي از حضور آرش برهاني و ميلاد ميداودي در اين پست از فصل گذشته بهره مند است و از طرفي نيز امين منوچهري را از تيم سايپا جذب کرد و سياوش اکبرپور نيز در دو پست هافبک نفوذي و مهاجم مي تواند آبي ها را همراهي کند اما در اين ميان وي در خط حمله با شرايط خاصي روبرو شده است زيرا سه مهاجم اصلي اين تيم در باز يهاي تدارکاتي آماده ظاهر شدند، آرش برهاني و ميداودي در ديدارهاي تدارکاتي تيم گل به ثمر رساندند و منوچهري نيز عملکرد قابل توجهي را ارائه کرده است به همين دليل اميرقلعه نوعي با ترديد در خصوص حضور کدام زوج در خط حمله تيم استقلال روبرو شده است.
گفتني است: وي در نظر دارد از منوچهري در کنار آرش برهاني استفاده کند اما از طرفي با اين ترکيب ميلاد ميداودي جايي در ترکيب اصلي ندارد و اين موضوع مشکلاتي را براي اعضاي تيم ايجاد مي کند.
شايان ذکر است: سيستم اصلي تيم استقلال در فصل جديد هنوز مشخص نيست البته قلعه نوعي سيستم سه هافبک نفوذي و يک مهاجم و همچنين حضور دو مهاجم در خط حمله را مورد بررسي قرار داده است.

اما اين در حالي است که شرايط براي خط حمله اين تيم مشخص نيست و اميرقلعه نوعي تا به حال تصميم قاطعي در اين خصوص نگرفته است و در انتظار ادامه تمرينات و بررسي شرايط بازيکنان در اين پست است که تصميم نهايي را بگيرد.
اين در حالي است که حضور توزي و جباري در خط مياني عاملي است که سياوش اکبرپور را براي حضور در ترکيب تيم دچار مشکل مي کند و امير قلعه نوعي در نظر دارد که از حواشي احتمالي در استقلال جلوگيري کند
.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 22 / 4 / 1391برچسب:کادرفنی,ترکیب,سیستم,استقلال,ورزش3, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com